Menu
Your Cart

Garantie si service

Garantia produselor vandute de PROTON

Toate produsele comercializate pe site-ul proton.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii telefonic sau pe adresa de Email: vanzari@proton.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.


Produse cu certificat de garantie emis de producator

Pentru o parte dintre produsele vandute de PROTON vei primi certificatul de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in plicul transparent autoadeziv lipit pe exteriorul cutiei, sub documentul de expeditie sau in cutia produsului. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/distribuitorului, in centrele specificate in certificat.

Produse cu certificat de garantie emis de PROTON

In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, iti asiguram reparatia in service-ul propriu PROTON astfel: trimiti in service-ul nostru produsul insotit de certificatul de garantie ( in original ), noi vom efectua reparati si va vom trimte produsul inapoi reparat. Costurile de transport tur/retur vor fi suportate de PROTON.


Returul produselor vandute de PROTON

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa returneze un Produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile din momentul in care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului comandat.


Rambursarea sumei platite la cumparare

Dupa receptionarea si verificarea produselor returnate in termen, in cazul indeplinirii conditiilor generale pentru retur ( de mai jos ), banii va vor fi returnati în contul specificat de Dumneavoastra in maxim 14 zile de la recetionarea si aprobarea returului. In acest scop trebuie sa ne transmiteti pe Email la adresa vanzari@expotehnica.ro urmatoarele informatii:

  • numarul de cont ( cod IBAN )
  • numele titularului de cont

Nu se vor returna clientului sumele suportate de PROTON pentru transportul bunurilor returnate.


Condiții generale pentru returul produselor vândute de PROTON:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, in ambalajul original
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original  și toate documentele cu care a fost livrat produsul
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel in ambalaje sigilate și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire(zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice) , produsele cărora le lipsesc accesoriile cu care au fost livrate

Pentu a imbunatati experienta dumneavoastra de utilizare a acestui site, Proton foloseste fisiere de tip cookie.