DATE DESPRE PLASAREA COMENZILOR
După plasarea comenzii tale produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificare către depozitele noastre. Te anunțăm de acest lucru printr-un mail imediat ce procesăm comanda plasată de tine, dar și prin schimbarea statusului comenzii în contul tău de client.Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare. Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua lucratoare imediat următoare. Confirmarea lor poate veni în aceeași zi sau în maxim 3 zile lucrătoare în funcție de numărul de comenzi, promoții etc.
Plasarea unei comenzi pe site-ul proton.ro nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:
- produsele afișate online nu mai există în stocul fizic din magazine sau depozite ( pierderi, erori stoc etc)
- produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor
Îți garantăm că lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea sistemului și pentru perfecționarea programelor de management al stocurilor. Calitatea serviciilor pe care ți le oferim reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.
CONFIRMAREA COMENZILOR
- Imediat ce produsele tale sunt confirmate de către magazine, ele intră in procesul de a fi pregătite pentru livrare.
- Dacă ai în comanda ta mai multe produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe mail te vom anunța care din ele pot fi livrate către tine și care sunt stornate.
- Comenzile confirmate și pregătite de livrare pleacă din magazinele noastre în fiecare zi în intervalul orar 15.00-17.00.
- Toate aceste schimbări cu privire la comanda ta sunt vizibile în statusul comenzii tale din contul de client creat pe site.
LIVRAREA COMENZILOR
- Termenul estimativ de livrare este de 2-3 zile lucratoare.
- Din momentul plasari comenzi comanda ajunge la beneficiar in 2-3 zile lucratoare.
- O dată pregătită comanda, aceasta va fi ridicată de către curier și va urma drumul către tine. Curierul te va anunța ziua livrării și poți oricând sa stabilești cu el detalii legate de livrare - oră, modificări de adresă etc.
- De regulă livrarea se face a doua zi ridicării coletului de la noi, dar din diverse motive livrările pot întârzia. Pentru comenzile plasate spre sfârșitul săptămânii avem posibilitatea de a livra în ziua de sâmbătă, lucru pe care va trebui să-l menționezi în comanda ta.
- Curierul va aduce coletele la adresa de livrare pe care ai menționat-o în comandă. Te rugăm ca la adresa pe care ai furnizat-o să fie prezentă o persoană care poate prelua coletul și să plăteasca contravaloarea acestuia.
- La recepționarea coletului este necesar să verifici aspectul exterior al acestuia, respectiv să nu existe deteriorări vizibile.
- Dacă remarci însă că pachetul este deteriorat grav și suspectezi că produsul poate fi afectat din aceasta cauză, poți refuza preluarea pachetului și informeză-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă deteriorări vizibile, preiei coletul și semnezi confirmarea de primire pusă la dispoziție de curier. Curierul are obligația să predea fiecare colet personal, iar când este necesar să revină pentru livrarea lui.
- De regulă, dacă curierul nu te găsește la adresa specificată, va suna la numărul de telefon menționat când ai efectuat comanda și va stabili de comun acord cu tine un nou termen de predare a coletului.
- Daca nici atunci nu te găsește la adresă, coletul va fi returnat magazinului. La primirea acestuia, noi te vom contacta pentru a afla motivul nelivrării și vom stabili o nouă expediție daca cumva a fost o greseala a curierului.
- Livrarea produselor proton.ro se face prin
firma de curierat Urgent-Cargus, Sameday si Fan Curier. Costul transportului
standard unic door to door porneste de la 20 lei oriunde in țară dar in functie de greutatea coletului acesta poate fi mai mare si se evidentiaza separat in comanda si in factura emisa.